The end, Besök [email protected]

Jag har fått ut det jag vill med denna blogg, eftersom Ted har inget intresse att fortsätta sin blogg så har jag inget  att skriva om, då slog det mig

Varför inte starta en blogg med Ted?


Ja men fatta succén, på två dagar har jag fått närmare 300 unika läsare och Ted hade här om dagen 637 unika läsare på en dag, vi ska numera försöka dra oss mot toppen.

Så kära läsare, besök gärna www.tedochvik.blogg.se


Jag vill även tacka vissa speciella personer som hjälpt mig:

www.measter.blogg.se
Robert Richey
Och sist men inte minst Ted Edin(trots hatet)

Signed with blood

Mvh
teddansuger.blogg.se crew

Viktor Ekström, Grundaren och skribenten av teddansuger.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag startade en blogg med en kompis för en vecka sen, men jag pallade inte mer, för jag har fler besökare ensam...

2008-04-11 @ 19:03:57
URL: http://melikey.blogg.se
Postat av: @ Carolina

Vi gör enbart detta för vi vet att detta kommer gå vägen :)

/Viktor

2008-04-11 @ 19:09:23
URL: http://tedochvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0